> from my heart

" you don't love somebody coz of their look, or their money, or their car,, but u love somebody coz they sing a song that nobody knows,,but only u can understands,,"

Tuesday, May 17, 2011

hurmm,,,~ falsafah berfikir,,!

      entry nie khas tok subjek wajib universiti yang kami amik waktu shortsem(ss) nie,,! sudah semestinyalah FALSAFAH BERFIKIR,,!! waaaaaa~ ade rase kerisauan n kegilaan sikit waktu nak amik subjek nie,, aape taknyer,, name subjek pon dah scarykan kami,,! xpenah terpikir pon nak amik subjek nie,,! tapi nak wat cam ne an,, waktu ss xbnyak subjek yang dieowg bukak,,
      okeyh,,nak dijadikan cite ar kan + yg membuatkan kami g scary adalah soalan final nanti kene jawap dalam essay,,! waaaaaaaaaa~ memang menakutkan,, dah lame gler x jawab soalan final essay kot,,, cam ne nak wat nie,,??? mampukah kami,,! mampukah,,,!!!!
       nie dah dua malam berturut2 wat tugasan kuliah falsafah berfikir,, ade 2 tugasan,, satu dah anta pagi tdi,, tpi dedua tugasan mintak pendapat,, pas uh nak jawapan uh panjang2 plak,,! (almaklumlah kami xbace bibiogarfy edward de bono or albert einstein,,or pape jelah buku yang berkaitan,,hahah,,nie wat g scary yg melampau2 kmi nak kene bace buku2 yg dieowg pinjam kat PTSL,,semua buku sal falsafah,,tah sape2 tah,,al kindi bagai,, waaaaa~ mampukah,,!! nie semua sebab nak kene wat tugasan berkumpulan,,nak ke x,, kami kene gak tgok2 buku2 uh,,huhuuu~) okeyyh,,kembali ke alam nyata,, hahah~ memang merepek+meraban jelah jawapan tok tugasan yg dah anta uh,,nie yg ade g satu dah stuck nak tulis kot,,! xtau nak tulis yg mane dulu,, takut kang jadi cam wat karangan tok essay B.Melayu waktu SPM,, hahahah~ merepek+meraban g ar nampaknyer,,! kahakah~
         niat aty memang nak siapkan malam nie gak tugasan uh,,! xpi memang rase xde idea2 yg bernas terlintas kat fikiran nie tok menulis,,! so,,kmi rase betterlah kami stop dulu merepek kat skrip jawapan uh,, then g tido dulu,, esok baru sambung menulis balik,,! hopefully,,esok idea2 uh xlah terjun banggunan g,, lantas menghilangkan diri,, kang susah kami,,! hahah~

>>to alang,,thankz eik tolong printkan tugasan pepagi buta tdi,,pas uh siap anta kat blok g,, heee
     thankz eik sekali g,,!

makan lagi,,! (10.5.2011)

lalalala~ entry pasal makan g,,haish,,! makan,,makan,,n makan g,,! hahha~  abg ku cakap selagi leh makan,,makan ar dulu,,takut nanti dah xmampu,, hahah~ sengal,,! okeyh,, malam uh kiteowg(k.nadiah,syarifah n misa) dah tempah makanan kat Am,, tapi tetiba plak mal ajak g pasar kat bangi uh,, haha~ kiteowg pon g jelah nak jalan2,,! insiden yg berlaku waktu dalam kete de way nak g pasar memang lawak kot,, <mal,,siyesly ku rase baik kau bawak kete auto jak eik,,! > hahah~  then pas uh kiteowg tunggu semua owg sampai tok makan sesame kat bilik aspirasi,, hahah~
    >>>nie pics waktu makan sesama,,!



thankz kak mazlinda for the jambu,,sedap2,,!
hoho~

>> okeyhlah lain kali kite makan reramai g cam nie eik,,! sangat sonok,,! 


Monday, May 9, 2011

lepak2 tgok bola manu vs chelsea,,!

semalam magrib kmi dah selamat balik ke ukm,,! ingin meneruskan short sem(ss) lah katekan,, dalm kol 10 cam uh dieowg (syarifah n kak nadiah) ajak g tgok bola sesame,, manu vs chelsea kot,,! nak tgok gak,,! pade mulanya kak nadiah nak mintak jasa baik amri bawak kiteowg naik kete dier,,! last2 akmal yg anta msj nak amik kiteowg pakai kete amri,,hoho~ pas uh sampai kat kete uh plak nampak abg adam yg drive,,! haha~ sape2 yg amik pon xkisah ar,,! janji dapat g tgok,,! thankz eik pade semua tok transport uh,,smpai jer kat pulau mutiara (eh2 jap2,,btol ke pulau mutiara name kedai makan uh~ eish,ngarut tol kami leh lupe name kedai uh,,) dieowg pon pe g orderlah makanan,,hahah~ masing2 kelaparan,, hoho~  tpi sebelum sampai kat kedai uhh,, kiteowg g pusing2 syeksen bape tah kat bangi uh,,coz abg adam nak cari  kek bagi menyambut burfday abg dennis,,, heeee~ <apy burfday abg dennis,,!> kiteowg sambut waktu btol2 pas abis game,,so,kemenangan manu terhadap chelsea kami jadikan adiah tok abg dennis eik,,! hoho~ then semua owg pon bertolak balik pas abis uh,,! dalam de way balik kkm uh,,abg adam bawak kiteowgg g tgok GMI (german malaysian institute ),, tempat abg adam wat LI,, adohai,,gler gempak tempat dieowg kot,,! hoho~ ade banggunan akedemik 15 tingkat g uh,, nie kalo lift rosak memang penat nak mapus ar naik tangga hahahah~ ape2 pon,,thankz kat semua tok malam tdi eik,,! gler2 hapenning ar lepak ngan kowg,,!

>>pics nie jer yg ade kot tok semalam,,haha~ syarifah n akmal ku tayang pic kowg kat blog ku nie,,!